joi, 14 aprilie 2011

De ce-i aşa, o ştie El!



 De ce ades mi-e dat pe cale
 Să-ndur dureri şi fel de fel,
 De ce-s lovit adesea oare?
 Eu nu-nţeleg, dar ştie El!
 
 Când cunoscut-am Adevărul
 Şi vrut-am să spun despre El,
 Silit am fost să tac adesea ...
 De ce-i aşa, o ştie El!
 
 Din pâinea mea am dat altora
 Far' să mă tem că mă înşel.
 Răsplata? M-au lovit cu pietre ...
 De ce-i aşa, o ştie El!
 
 Când m-am luptat cu valul vieţii
 Şi când era s-ajung la ţel,
 Mă văd cu barca răsturnată ...
 De ce-i aşa, o ştie El!
 
 Când moartea luptă pe-ndelete
 Să rup-al dragostei inel,
 Rămân copii sărmani pe drumuri ...
 De ce-i aşa, o ştie El!
 
 Greu apăsat privesc adesea
 Calvarul, Crucea şi pe Miel;
 De ce sunt lacrimi fără vină,
 Eu nu-nţeleg, dar ştie El!
 
 Când mi-am trăit mereu viaţa
 În curăţii de porumbel,
 Stropit am fost cu murdărie,
 De ce-i aşa, o ştie El!
 
 Eu nu-nţeleg, dar cred într-una
 Şi cred cu patimă şi zel,
 Că multe din ce mi se-ntâmplă
 Nu le-nţeleg, dar ştie El!
 
 Şi când ajunge-voi în ceruri,
 Cu Domnul, în al Său Castel,
 M-oi întreba: Cum de-s acolo?
 Răspuns la toate-mi va da El!


 Sunt multe lucruri din lumea în care trăim pe care mintea noastră limitată nu le poate pricepe.Dar trebuie să ne încredem în El, pentru că El deţine controlul asupra tuturor lucrurilor. El ne-a spus că nu va îngădui nimic peste puterile noastre şi că toate lucrează spre binele celor ce-L iubesc pe El. Tot ce trebuie să facem este să-L iubim pe El cu tot ce suntem, cu tot ce avem şi să Îl credem pe El pe cuvânt. Credincioşia Lui va ţine în veac şi iubirea Lui nemărginită nu va înceta să se reverse peste noi.
 
 Chiar dacă în viaţă multe lucruri ni se vor părea nedrepte şi ne va fi greu să înţelegem cum pot acele lucruri să lucreze spre binele nostru, să nu uităm că Cel ce ne-a creat ne este alături şi ne-a dat puterea necesară să trecem peste toate.  Atunci când vom pierde totul şi vom rămâne doar cu El, ne vom da seamă că El este tot ce aveam nevoie. Dar nu cred că trebuie să aşteptăm să pierdem totul, ci să începem de acum să realizăm că fără El nu putem şi nu suntem nimic. Noi existăm datorită Lui şi avem tot ceea ce avem pentru că ne iubeşte mult.
 
 Va există o zi în care vom primi răspuns la toate. Este un verset în Plângerile lui Ieremia care spune: "Bine este să aştepţi în tăcere ajutorul Domnului". În acelaşi timp, aş putea spune că bine este să aştepţi în tăcere răspunsul Lui. El va fi dat la vremea potrivită şi poate pentru mulţi nici nu va fi în această viaţă.

3 comentarii:

  1. Laik la song. Crek mi-a intrat ceva in ochi... Romani 8. Ma simt iubit ca un bebe :).

    RăspundețiȘtergere
  2. E fain să-ți mai intre câte ceva în ochi din când în când :)
    Ești cu adevărat iubit :)

    RăspundețiȘtergere