marți, 23 august 2011

Post-eveniment: Tabăra Peniel 2011 INCANDESCENT

A fost un an greu, au fost atacuri dure la adresa lucrării Peniel şi am avut fiecare dintre noi nevoie de o gură de aer proaspăt, de o împrospătare a inimilor noastre, de o convingere că ceea ce a însemnat pentru mulţi locul întâlnirii cu Dumnezeu şi predarea totală în braţele Lui e o lucrare a Domnului.

În perioada 13-20 august 2011, într-un minunat loc lăsat de Domnul pe acest pământ, Şinca Nouă, Braşov, aproximativ 800 de tineri s-au adunat pentru a lăuda Numele Lui şi a căuta Faţa Lui la Tabăra Peniel din acest an. Titlul taberei a fost Incandescent, iar motto-ul ei:„Fiţi plini de duh”. Tabăra Peniel 2011 a fost un dar de la Domnul pentru noi, a fost locul unde am văzut cu adevărat faţa Lui, am experimentat minunile Lui şi am putut vedea cum a lucrat în vieţile tinerilor.

Au fost speranţe mari şi Domnul a împlinit peste măsură. În această săptămână am învăţat că este nevoie să ştim pentru ce trăim şi să luptăm până la capăt şi cât de important este să fim incandescenţi, să purtăm lumina aprinsă pentru ca oamenii să Îl vadă în noi pe Hristos.

Am studiat împreună Cuvântul lui Dumnezeu, atenţia fiind concentrată asupra persoanei şi acţiunii Duhului Sfânt, care poate să ne atingă, să ne schimbe, să ne călăuzească şi să ne dea putere în răspândirea Evangheliei. Temele principale, pe zile, au fost:  Duhul Sfânt şi Convertirea, Duhul Sfânt şi Sfinţirea, Duhul Sfânt şi Umplerea, Duhul Sfânt şi Darurile Duhului, Umblarea pin Duhul şi Duhul Sfânt şi Misiunea, iar din Cuvântul Domnului ne-au vorbit: Lucian Oniga, Marius Ban, Mihai Decean, Rick Cunningham, Hindrik van Dijken, Iuliu Centea, George Găvruş şi Ghiţă Riţişan.

În timpul liber au fost diverse activităţi şi competiţii sportive şi am avut ocazia să participăm la seminarii facultative despre consiliere, fotografie, misiune, crafts, apologetica, identitate, prim ajutor, închinare, arta cinematografică, dependenţa şi relaţiile interpersonale.

Cu fiecare zi ce trecea, simţeam tot mai mult prezenţa Domnului şi asta se vedea şi în deschiderea pe care tinerii o aveau faţă de Cuvânt, faţă de Dumnezeu, dar şi faţă de cei ce am fost consilieri. 22 de tineri au fost umpluţi cu Duhul Sfânt, iar în ultima seara, tot 22 de tineri, 13 băieţi şi 9 fete, şi-au spus mărturiile. Au împărtăşit cu noi modul minunat în care Domnul i-a atins, le-a oferit eliberare, vindecare, alinare, iar o parte din ei şi-au exprimat marea bucurie că au experimentat umplerea cu Duhul Sfânt şi că au primit diverse daruri din partea Lui. 

Am avut împreună parte de un timp binecuvântat şi îmi doresc ca tinerii să nu uite promisiunile ce le-au făcut Domnului şi să nu dea înapoi, ci să continue să Îl declare zilnic pe Dumnezeu Domnul vieţii lor. Printre necreştini, umblarea cu Domnul va fi mult mai grea, dar să ne rugăm ca Domnul să fie Cel care să ne dea puterea de a fi incandescenţi, să fim înflăcăraţi pentru El, să luminăm în întunericul lumii acesteia şi să fim plini de Duh, ca cei din jur să vadă în noi acea schimbare pe care doar Domnul o poate face. Prin aceasta să arătăm că am fost la Peniel, că ne-am întâlnit cu El şi că El e prezent în inimile şi vieţile noastre. 

2 comentarii:

  1. Amin Marta..fff fain..ma bucur ca faci cinste Penielului...cred ca atat tu cat si eu si alti tineri din biserica in care am crescut, pot face o marturie sincera despre Peniel, cum ca nu e festivalul diavolului cum auzeam pe un pastor din America ca spunea..ci din contra, e un loc de unde tinerii dezamagiti de vietile pe care le traiesc, au curaj sa mearga mai departe deoarece isi dau seama ca Dumnezeu inca ii iubeste si ca nu sunt singuri- de la Peniel pleci cu un aer proaspat..numai cine nu indrazneste sa faca vreoceva, nu gresete! Andreea M.

    RăspundețiȘtergere
  2. Va invitam sa aruncati o privire peste Blogosfera Crestina si eventual sa va si inscrieti daca doriti.

    http://blogosferacrestina.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere